Professora: Laura Amorós
Aquest curs pretén proporcionar i apropar els coneixements de neurociència sobre com funciona el nostra cervell i com aprenem. Tenim un cervell dissenyat per aprendre al llarg de tota la vida, i els processos de plasticitat cerebral són la base biològica del aprenentatge i la memòria.
En aquest curs volem profunditzar i descobrir com funciona el cervell i especialment desxifrar els elements de la pràctica a l'aula que promouen una plasticitat cerebral més eficient i, per lo tant, un millor aprenentatge
OBJECTIUS
- Comprendre els diferents tipus de memòria (explícita, implícita) que donen lloc als processos d'aprenentatge.
- Introduir les bases neuroanatòmiques i el substrat neural d'aquests processos i entendre com canvien durant l'adultesa.
- Aproximar l'educació per tal d'incidir en la formació de l'aprenentatge i la memòria.
CONTINGUTS
Bloc 1. Tipus de memòries i els processos d'aprenentatge.
Bloc 2. Bases neuroanatòmiques i procés d'aprenentatge.
Bloc 3. Canvis dels processos d'aprenentatge al llarg de la vida.
Bloc 4. Incidència de la pràctica educativa, en la memòria i el procés d'aprenentatge..
OBJECTIUS
- Comprendre els diferents tipus de memòria (explícita, implícita) que donen lloc als processos d'aprenentatge.
- Introduir les bases neuroanatòmiques i el substrat neural d'aquests processos i entendre com canvien durant l'adultesa.
- Aproximar l'educació per tal d'incidir en la formació de l'aprenentatge i la memòria.
CONTINGUTS
Bloc 1. Tipus de memòries i els processos d'aprenentatge.
Bloc 2. Bases neuroanatòmiques i procés d'aprenentatge.
Bloc 3. Canvis dels processos d'aprenentatge al llarg de la vida.
Bloc 4. Incidència de la pràctica educativa, en la memòria i el procés d'aprenentatge..
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada