Passa al contingut principal

EE'19 - Adolescents i joves a la Formació d'adults: pràctiques d'èxit

 Professora: Anna Baró


Actualment a les classes de les escoles d’adults arriben joves desmotivats dels estudis, desorientats sense saber què fer o amb dificultats per l’aprenentatge. 

Hem de ser conscients i adaptar-nos a les necessitats, interessos i estils d'aprenentatge de l’alumnat. És per aquest motiu que cal dotar al professorat d'estratègies i eines per tal de millorar les intervencions amb alumnes joves.

OBJECTIUS


  • Adquirir eines i estratègies per dinamitzar la formació i promoure canvis positius a l’aula.
  • Desenvolupar  habilitats d’escolta activa i saber aplicar tècniques assertives.
  • Millorar la gestió dels diferents ritmes d'aprenentatge.

CONTINGUTS

  • Tipologia d'alumnes, problemes i actuacions docents.
  • Recursos per aprendre a  comunicar de manera que generi més motivació en els alumnes.
  • Metodologies didàctiques d´intervenció en la formació i estratègies de conducció de grups.
  • Tècniques i estratègies per a promoure canvis positius a l’aula..

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Cursos EE'19

  Cursos presencials Del 1 al 5 de juliol Atenció a la diversitat funcional: estratègies per a la detecció i orientació dins de les aules Adolescents i joves a la Formació d'adults: pràctiques d'èxit Neuroeducació i aprenentatge de les persones adultes Programació per competències i treball a l'aula Dansa i coneixement corporal Intel·ligència emocional i gestió del estrès a través de la narrativa i altres eines lúdiques   Cursos virtuals Tractament de dades i de la informació, recursos per l'ensenyament de les COMPETIC Material docent des de la perspectiva de gènere Eines per a la prevenció i gestió de conflictes als centres d'educació de persones adultes Educació comunitària en l'aprenentatge de persones adultes: entorn i societat Metodologia i didàctica en l'ensenyament de llengües Com orientar a les persones amb dificultats d'aprenentatge Salut mental i educació d'adults